Víte, že jednoho člověka denně atakuje až 8 000 reklamních sdělení? Přitom se vsadím, že si teď nevzpomenete ani na jedno, které jste včera viděli. “Většina lidí produktovou reklamu zcela ignoruje, je to tím, že většina reklam zcela ignoruje lidi,” otevřel nejzajímavější přednášku konference Content First 2019 Ondřej Sitta ze Seznamu. V moderním marketingu totiž nestačí být všude vidět, ale vytvořit kreativu, o které budou lidé přemýšlet.
Celý článekZkušení řečníci, novinky, trendy, zajímavosti, případové studie a mnoho dalšího z aktuálního dění světa Facebooku. Co zásadního přinesl druhý ročník konference Newsfeed DAY věnované výkonnostnímu marketingu? Reklamní prostor feedu je zahlcený, inzerce bude stále dražší a stories zatím přináší nízkou konverzní efektivitu. “Nechte to na nás a věřte automatizaci,” zní z Facebooku. Máme jim důvěřovat?
Celý článekObsahová strategie, archetyp značky, výzkum mezi zákazníky a uživatelské testování. Všechny tyto položky jsme si museli odškrtnout, než jsme naostro spustili náš nový web. Redesign jsme se totiž rozhodli pojmout hodně do hloubky.
Celý článek