O svých poznatcích pravidelně informujeme
Sáhněte si do vzpomínek a vylovte z nich pár reklam na parfém. V hlavě se vám zřejmě budou procházet neznámé krásky ve vlajících šatech a pohledy na západ slunce. Pak se ale objeví chlápek z reklamy na pánskou řadu deodorantů, který jede na koni. Obráceně. Znáte ho, a i když vám ze začátku asi lezl na nervy podivnými hláškami z pláže nebo sprchy, okamžitě si ho spojíte se značkou Old Spice. Proč tomu tak je? Může za to brand building. Někdo ve firmě se totiž před pár lety rozhodl jít jinou cestou než konkurence. Zkusíte to taky?
Celý článekLevněji už dlouho nebylo. Tedy minimálně na sociálních sítích. Řada obchodníků v době korona-krize panikaří a plošně omezuje marketingový rozpočet. Přitom zbytečně. Cena reklamy proto klesá a chytré firmy využívají příležitost, která se jim naskýtá. Ví, že investice do správného obsahu se jim bohatě vyplatí.
Celý článekČelíme krizi, kterou nikdo z nás nečekal. To by ale nebyli Češi, aby si nezvládli poradit i v situaci, kdy museli zavřít podniky. Některé reakce vybraných podnikatelů nám doslova vyrazily dech.
Celý článekPřemýšleli jste někdy nad tím, že založíte kapelu? A jak by se jmenovala? Musí znít poutavě a zaujmout na první dobrou. Lehce zapamatovatelné jméno, ale zároveň s hlubším přesahem… Většina lidí stráví nad vymýšlením toho pravého názvu skupiny spoustu času. Dobrý nápad totiž jen málokdy spadne z nebe. A své o tom ví i tvůrci obsahu.
Celý článek