O svých poznatcích pravidelně informujeme
Sekunda. Tolik času stačí na vytvoření prvního dojmu nejen o lidech, prostředí nebo prodejnách, které navštívíme. První dojem pozitivně či negativně ovlivňuje celkový úsudek pozorovatele na dlouhou dobu. V prostředí webů uživatelé hodnotí zejména vizuální přitažlivost a porozumění informací. Pokud zákazníka nezaujmete během prvních sekund, můžete o něj přijít. Jak si ověřit, že váš e-shop zákazníka zaujme?
Celý článekO umělé inteligenci se v poslední době mluví opravdu hodně a ne jinak tomu bylo na konferenci SEO Restart, kam jsme vyslali naše SEO holky Kamču s Marťou. Dozvěděli jsme se spousty informací nejen o AI a jejím praktickém využití pro práci SEO specialisty, ale také na jaké techniky se zaměřit v linkbuildingu, jak nahlížet na data v Ahrefs a spoustu dalších novinek. Pojďme si shrnout obsah vybraných přednášek.
Celý článekŽe má hodnocení Core Web Vitals od Googlu vliv na uživatelský prožitek i potenciální míru konverze, už víme. Podepisuje se však i na organické návštěvnosti? Pokud ve vás tato otázka vyvolává stejné vibrace jako u našich SEO specialistů, začtěte se – přinášíme výsledky z dat 59 klientů Seznamu a Googlu.
Celý článekNové metriky rychlosti neboli uživatelské přívětivosti Core Web Vitals od Googlu existují už více jak rok a půl – v listopadu 2020 byly představeny světu a od června 2021 je Google považuje za plnohodnotný faktor vyhledávání. Nechytáte se? Nevadí, vycucli jsme to nejdůležitější a sepsali, jak Core Web Vitals fungují a proč by je měl každý UXák a SEař řešit.
Celý článek