O svých poznatcích pravidelně informujeme
Přemýšlíte, jak vaši firmu posunout o kousek dál a přivést jí více zákazníků? Pusťte se do výkonnostního marketingu. Nezáleží na tom, jestli provozujete e-shop, nebo klasický „offline“ prodej. Téměř okamžitě poznáte, jestli se vám vložená investice vyplácí, nebo ne. V českém rybníčku ale číhá velká konkurence a nejlépe si zaplavete, když pečlivě promyslíte přidanou hodnotu vašeho byznysu. A doprava zdarma ani slevová akce to není.
Celý článekPři brouzdání na internetu statický banner většinou jen lhostejně přeskočíme. Na to musí reagovat i reklama. Responzivní reklama se oproti statickým obrázkům dokáže lépe přizpůsobit reklamnímu prostoru na webu a má daleko vyšší výkon. I samotný Google uvádí, že responzivní reklamy mají až o 15 % vyšší míru prokliku v porovnání s běžným formátem.
Celý článekMá váš e-shop stabilní pozici v České republice? Rozhlížíte se po evropském trhu s myšlenkou rozšíření svého podnikání? Pak právě vám byla určena přednáška Milana Fialy z eVision na letošním ShopCampu, která byla podkladem a podnětem této stručné příručky.
Celý článek