Jak upravit automatizované reklamní kampaně, aby vydělávaly více?

Automatizace se stala jedním z nejskloňovanějších témat na debatách PPC specialistů. Proč by také ne? Je mazaná, poradí si se zpracováním různých procesů i se strategií nabídek online reklam. Automatizace dokáže více či méně uspokojit chutě každého. Všichni od ní chceme jedno - ušetřit čas, který můžeme využít někde jinde. Je to s ní ale jako s ohněm - dobrý sluha, kterého je třeba kontrolovat a krotit. Když to dokážeme, vyděláme víc.

Celý článek

Prodávejte na Heurece a Googlu více díky úpravě feedu. Tyto změny zvládnete i bez ajťáka

Přemýšlíte, jak v e-commerce získat další kousek náskoku před konkurencí? Dnes se zaměříme na klíčové detaily, na které se zapomíná. I obyčejná změna názvu u produktu může přinést nové konverze. Jak opravdu naplno využít potenciál vašich reklam? Vyšperkujte feed! Poradíte si i bez IT specialisty.

Celý článek

Souboj člověka s umělou inteligencí: Co dělat, když automatizace PPC reklam selhává?

Automatizace je nejskloňovanějším trendem současného světa PPC. Je rychlejší, efektivnější a levnější. Pokud ji ovšem umíte správně použít. Snadno se totiž může stát, že vás automatická kampaň vyjde dráž než špičková práce zkušeného specialisty. Zjistěte, jak automatizaci smysluplně využít, a vyhněte se zbytečným a drahým přešlapům

Celý článek

Čtěte nejnovější články s předstihem

Zaujalo vás, jak pracujeme? Chcete s námi probrat váš projekt nebo se na něco zeptat?

Martin Zettík - { .occupation }}

Na první kontakt je připraven

Martin Zettík - { .occupation }}

Martin Zettík

obchodní ředitel

608 840 104

Zavolejte, napište. Kdykoliv.

martin.zettik@optimio.cz
Enjoyed with Azami.cz