O svých poznatcích pravidelně informujeme
Nahazujete při velkých výprodejových akcích návnadu v podobě slev a lovíte nové zákazníky? Opatrně, ať v síti neskončíte vy sami. Před nasazením zlevněných produktů si vše důkladně propočítejte a důvěru zákazníků budujte celoročně. Jak na to?
Celý článekTaké se vám přejídá všudypřítomné strašení krizí? Dnes to vezmeme z opačné stránky. Místo konstatování hrůz se podíváme na kloub výhodám a příležitostem, které teď digitálem doslova otřásají v základech. Ale dost bylo otřepaných frází, analyzovali jsme strmě klesající cenu za online reklamu napříč klíčovými platformami. Tady jsou výsledky.
Celý článekAutomatizace se stala jedním z nejskloňovanějších témat na debatách PPC specialistů. Proč by také ne? Je mazaná, poradí si se zpracováním různých procesů i se strategií nabídek online reklam. Automatizace dokáže více či méně uspokojit chutě každého. Všichni od ní chceme jedno - ušetřit čas, který můžeme využít někde jinde. Je to s ní ale jako s ohněm - dobrý sluha, kterého je třeba kontrolovat a krotit. Když to dokážeme, vyděláme víc.
Celý článekPřemýšlíte, jak v e-commerce získat další kousek náskoku před konkurencí? Dnes se zaměříme na klíčové detaily, na které se zapomíná. I obyčejná změna názvu u produktu může přinést nové konverze. Jak opravdu naplno využít potenciál vašich reklam? Vyšperkujte feed! Poradíte si i bez IT specialisty.
Celý článek