Tohle kouzelné tlačítko sice částečně splní účel, ale moc zázraků nepřinese. Kliknutím na tlačítko se možná zbavíte nutnosti studovat, jak fungují kampaně, přijdete však o spoustu možností, jak efektivně dosáhnout svých cílů.
Celý článekOd klientů často slyšíme: „A k čemu je ta obsahová strategie vlastně dobrá?“ Tvorbu obsahu spousta lidí vnímá jako outsidera, který stojí na okraji kolektivu dalších marketingových odvětví. Texty si klienti často tvoří horkou jehlou, v horším případě je zadávají svým kolegům, kteří o tvorbě obsahu neslyšeli ani z rychlíku. Proč nad obsahem přemýšlet strategicky a investovat do obsahové strategie? Čtěte v našem článku.
Celý článekK budování brandu vede trnitá cesta, proto potřebujete dobré parťáky, kteří vám hlídají záda. Společně s klientem Láskakit (dříve Laskarduino) a grafickým studiem Smeczka jsme vytvořili nový vizuální styl celého e-shopu a snížili míru opuštění o 20 %. Jak se nám to povedlo?
Celý článekŽe má hodnocení Core Web Vitals od Googlu vliv na uživatelský prožitek i potenciální míru konverze, už víme. Podepisuje se však i na organické návštěvnosti? Pokud ve vás tato otázka vyvolává stejné vibrace jako u našich SEO specialistů, začtěte se – přinášíme výsledky z dat 59 klientů Seznamu a Googlu.
Celý článek