Proč nepoužívat tlačítko „Propagovat příspěvek“ na Facebooku

5 minut čtení

Tohle kouzelné tlačítko sice částečně splní účel, ale moc zázraků nepřinese. Kliknutím na tlačítko se možná zbavíte nutnosti studovat, jak fungují kampaně, přijdete však o spoustu možností, jak efektivně dosáhnout svých cílů.

My správci používáme především Business Manager, který nabízí spoustu možností vytváření kampaní. Jaká jsou tedy hlavní negativa a omezení při použití tlačítka „Propagovat příspěvek“?

1) Omezené možnosti výběru kampaně

Při propagování příspěvku přes tlačítko „Propagovat příspěvek“ můžete tvořit kampaně jen na zájem o příspěvek, prokliky na web, konverze, odeslání zprávy nebo volání.

V Business Manageru však vybíráte z rozšířenější nabídky, a to například na shlédnutí videa, vyplnění formuláře nebo výběr optimalizace, na který typ konverze chcete kampaň cílit.

Propagovat příspěvek

Business Manager

2) Omezené možnosti cílení

Business Manager narozdíl od tlačítka Propagovat příspěvek nabízí široké možnosti cílení. Bavíme se jak o rozšířené nabídce demografického cílení, zájmů uživatelů, tak i využívání vámi vytvořených podobných publik nebo uživatelů dle kritérií z vaší webové stránky. Případně můžete využít e-mailové adresy z vaší databáze.

3) Neovlivníte umístění reklamy

Při propagování příspěvku pomocí tlačítka Propagovat příspěvek si vybíráte možnost zobrazení reklamy buď na Facebooku nebo Instagramu. Chtěli byste sponzorovaný příspěvek ukazovat pouze ve Stories – tady se vám to nepovede.

V Business Manageru si navíc vyberete, zda reklamu chcete zobrazit pouze na telefonu nebo počítači, nebo ponechat obě zařízení.

Business Manager

4) Na A/B testování s tlačítkem Propagovat rovnou zapomeňte

Potřebujete otestovat dvě kreativy, různé texty nebo způsoby cílení, abyste zjistili, který typ reklamy má u uživatelů větší úspěch? Bez Business Manageru se neobejdete.

Business Manager

5) Neudržíte si strukturu kampaní

Při každém propagovaném příspěvku „přes tlačítko“ si vytvoříte novou kampaň, se sestavou a reklamou. Takže pokud chcete propagovat své příspěvky, které vkládáte třikrát týdně, dostáváte se asi na 15 kampaní měsíčně. A to už na vytvoření zmatku ve vašem účtu stačí.

Business Manager přináší spoustu výhod, které daleko více ovlivnít, co se s reklamou bude dít, aby dosáhla vašich stanovených cílů.

Po vytvoření Business Manageru také můžete spravovat na jednom místě své reklamní účty, FB stránky, FB pixel či katalogy a k jeho kohokoli přidat jen na základě jeho e-mailové adresy.

Zaujalo vás téma? Pak by vás mohl zajímat také náš další článek

Jak založit Facebook Business Manager krok po kroku

Pro úspěšnou reklamu na Facebooku nestačí jen kliknout na tlačítko propagovat příspěvek. Objevte účinnější možnosti, které tato sociální síť nabízí. Business Manager je bezplatný nástroj od Facebooku určený k vytváření vícekanálových reklamních kampaní, které vám pomohou pozitivně budovat vztah se zákazníky. Umožňuje plánovat, vytvářet a spravovat reklamy, měřit a reportovat výsledky a v neposlední řadě nastavovat přístupy a vyúčtování.

Přečíst článek

Staňte se také naším klientem

Zaujalo vás, jak pracujeme? Chcete s námi probrat váš projekt nebo se na něco zeptat?

Martin Zettík - { .occupation }}

Na první kontakt je připraven

Martin Zettík - { .occupation }}

Martin Zettík

obchodní ředitel

608 840 104

Zavolejte, napište. Kdykoliv.

martin.zettik@optimio.cz
Enjoyed with Azami.cz