Snadná orientace uživatelů na webu je jedním ze základních předpokladů pro dokončení konverze. Pokud člověk nenajde odpověď, pravděpodobně odejde. Existuje řada metod, které lze pro testování využít. Jednou z nich je tree test, který jsme použili pro e-shop T-shock.eu. Měli jsme hypotézu, že stávající navigační struktura je navržena chybně a pro uživatele je matoucí. Výsledky testu nám naše domněnky potvrdily.
Celý článekPo roce jsme se vrátili na ostravský Barcamp. V sobotu 13. 5. 2023 měla naše HR Jana přednášku na téma offboarding. Kromě toho jsme se zúčastnili i dalších přednášek, ze kterých vám v článku shrnujeme to nejzajímavější.
Celý článekSekunda. Tolik času stačí na vytvoření prvního dojmu nejen o lidech, prostředí nebo prodejnách, které navštívíme. První dojem pozitivně či negativně ovlivňuje celkový úsudek pozorovatele na dlouhou dobu. V prostředí webů uživatelé hodnotí zejména vizuální přitažlivost a porozumění informací. Pokud zákazníka nezaujmete během prvních sekund, můžete o něj přijít. Jak si ověřit, že váš e-shop zákazníka zaujme?
Celý článekO umělé inteligenci se v poslední době mluví opravdu hodně a ne jinak tomu bylo na konferenci SEO Restart, kam jsme vyslali naše SEO holky Kamču s Marťou. Dozvěděli jsme se spousty informací nejen o AI a jejím praktickém využití pro práci SEO specialisty, ale také na jaké techniky se zaměřit v linkbuildingu, jak nahlížet na data v Ahrefs a spoustu dalších novinek. Pojďme si shrnout obsah vybraných přednášek.
Celý článek