Powered by Smartsupp

Optimio, Shoptet a Seyfor poskytují cenné know-how e-commerce podnikatelům

Fullservice marketingová agentura Optimio spojila své síly s českou technologickou společností Seyfor, která zastřešuje informační systém Money ERP a s nejrozšířenější českou e-shopovou platformou Shoptet, aby vytvořily kvalitní e-book jako podporu českým a slovenským e-commerce podnikatelům.

Celý článek

Jak vám tree testing pomůže otestovat navigační strukturu webu

Snadná orientace uživatelů na webu je jedním ze základních předpokladů pro dokončení konverze. Pokud člověk nenajde odpověď, pravděpodobně odejde. Existuje řada metod, které lze pro testování využít. Jednou z nich je tree test, který jsme použili pro e-shop T-shock.eu. Měli jsme hypotézu, že stávající navigační struktura je navržena chybně a pro uživatele je matoucí. Výsledky testu nám naše domněnky potvrdily.

Celý článek

Zúčastnili jsme se Barcampu 2023. Co nás nejvíc zaujalo?

Po roce jsme se vrátili na ostravský Barcamp. V sobotu 13. 5. 2023 měla naše HR Jana přednášku na téma offboarding. Kromě toho jsme se zúčastnili i dalších přednášek, ze kterých vám v článku shrnujeme to nejzajímavější.

Celý článek

5sekundový uživatelský test: jak pomohl e-shopu T-shock?

Sekunda. Tolik času stačí na vytvoření prvního dojmu nejen o lidech, prostředí nebo prodejnách, které navštívíme. První dojem pozitivně či negativně ovlivňuje celkový úsudek pozorovatele na dlouhou dobu. V prostředí webů uživatelé hodnotí zejména vizuální přitažlivost a porozumění informací. Pokud zákazníka nezaujmete během prvních sekund, můžete o něj přijít. Jak si ověřit, že váš e-shop zákazníka zaujme?

Celý článek

Čtěte nejnovější články s předstihem

A co vaše ponákupní komunikace

Dejte nám vědět a my se vám ozveme. Probereme veškeré možnosti a ukážeme vám, jak takovou ponákupní komunikaci zvládnout.

Martin Sokol - obchodní ředitel

Martin Sokol - obchodní ředitel

Martin Sokol

605 343 241

Zavolejte, napište. Kdykoliv.

obchod@optimio.cz
Enjoyed with Azami.cz