Powered by Smartsupp

Jak na uživatelské testování, které zvýší konverze vašeho webu?

Váš web nebo aplikace prošly kompletním redesignem, ale váš konverzní poměr stále neroste? Redesign teprve plánujete a chcete se ujistit, že vaše prototypy budou fungovat? Je na čase začít s testováním použitelnosti, které vám pomůže odhalit problémy, se kterými se vaši zákazníci potýkají nebo by se potenciálně mohli potýkat.

Celý článek

Meziroční nárůst tržeb z e-mailingu o 80 %. Jak jsme to dokázali?

Ačkoliv se zpočátku naše spolupráce s 10K ubírala jiným směrem, postupem času se jako jeden z nejnutnějších doplňků do brandbuildingu ukázal e-mailingový kanál. Již v prvních měsících se nám díky efektivně nastavené strategii podařilo dosáhnout meziročního nárůstu tržeb z e-mailingu o 80 %! V článku vám prozradíme, jak jsme to dokázali. Zvýšit tržby své firmy můžete díky promyšlenému e-mailingu i vy. Poradíme vám, jak na to.

Celý článek

Kampaně pro Vital Country ladíme do nejmenšího detailu! Cíle jsou jasné – být více vidět a zvýšit prodeje

Být více vidět a zvýšit prodeje. To byly naše hlavní cíle, když jsme si v květnu 2022 vzali pod svá křídla správu sociálních sítí značky Vital County. Díky promyšleným textům a kreativitě se nám podařilo zvýšit povědomí o nabízených produktech a tím i podpořit růst prodejů. Pojďme se společně podívat, jak přesně jsme kampaně pro Vital Country ladili. Posunout svou značku díky spolupráci s námi navíc nyní můžete i vy!

Celý článek

Hloubkový rozhovor s VPC modelem jako klíč k efektivní komunikaci s vašimi zákazníky

Víte, proč Lidl investoval 2 miliardy Kč ročně do marketingu a komunikoval výraz „čerstvý”? Protože věděl, co jeho zákazníky nejvíce zajímalo a jaké byly jejich potřeby. I vy to můžete zjistit díky hloubkovým rozhovorům se zákazníky a vyhodnocení pomocí VPC modelu. Zjištěné výsledky vám pomohou stanovit budoucí marketingové a komunikační strategie a přinesou konkurenční výhodu.

Celý článek

Čtěte nejnovější články s předstihem

A co vaše ponákupní komunikace

Dejte nám vědět a my se vám ozveme. Probereme veškeré možnosti a ukážeme vám, jak takovou ponákupní komunikaci zvládnout.

Martin Sokol - obchodní ředitel

Martin Sokol - obchodní ředitel

Martin Sokol

605 343 241

Zavolejte, napište. Kdykoliv.

obchod@optimio.cz
Enjoyed with Azami.cz