Powered by Smartsupp

Hloubkový rozhovor s VPC modelem jako klíč k efektivní komunikaci s vašimi zákazníky

Víte, proč Lidl investoval 2 miliardy Kč ročně do marketingu a komunikoval výraz „čerstvý”? Protože věděl, co jeho zákazníky nejvíce zajímalo a jaké byly jejich potřeby. I vy to můžete zjistit díky hloubkovým rozhovorům se zákazníky a vyhodnocení pomocí VPC modelu. Zjištěné výsledky vám pomohou stanovit budoucí marketingové a komunikační strategie a přinesou konkurenční výhodu.

Celý článek

Hodnocení uživatelské spokojenosti za pomoci kvantitativního dotazníku

Dotazník je poměrně rychlý způsob, jak odhalit někdy i zásadní nedostatky a problémy na webu (e-shopu), které mohou být příčinou předčasného odchodu uživatelů. Pokud jsou uživatelé s něčím nespokojení, tak většinou nenakoupí nebo neodešlou formulář s poptávkou. A znáte to, spokojeného uživatele mnohem snadněji proměníte v zákazníka. Pojďme se podívat, jak si vede váš web z pohledu spokojenosti uživatelů.

Celý článek

Business CONNECT: On-line event o automatizaci a optimalizaci firemních procesů

Nejsou pro vás pojmy automatizace a optimalizace firemních procesů pouze cizí slova? Připojte se 27. září na již druhý ročník on-line eventu Business CONNECT a nechte se inspirovat předními odborníky s bohatou praxí z těchto oblastí. Účast je zdarma, ale poznatky, které získáte, jsou k nezaplacení.

Celý článek

Srovnávače cen: Nezbytný nástroj pro úspěch v e-commerce?

Neschopnost využít všechny dostupné marketingové kanály může být pro e-shopy v dnešním konkurenčním prostředí e-commerce problém. Jedním z nejefektivnějších nástrojů, zejména pro projekty z řad e-shopů, mohou být srovnávače cen – tzv. Zbožové srovnávače a produktové katalogy. Tolik oblíbené nejen u nás, ale i v zahraničí. Jaké jsou jejich hlavní výhody, jaké možnosti nabízí český trh a jak se vyhnout častým chybám?

Celý článek

Čtěte nejnovější články s předstihem

A co vaše ponákupní komunikace

Dejte nám vědět a my se vám ozveme. Probereme veškeré možnosti a ukážeme vám, jak takovou ponákupní komunikaci zvládnout.

Martin Sokol - obchodní ředitel

Martin Sokol - obchodní ředitel

Martin Sokol

605 343 241

Zavolejte, napište. Kdykoliv.

obchod@optimio.cz
Enjoyed with Azami.cz