Na základě analýzy klíčových slov vás a vaší přímé konkurence získáte nástroj, který vás nasměruje při tvorbě informační architektury, obsahové strategii, obsahového plánu nebo při plánování obchodní strategie vaší vertikály. Aby analýza neskončila v šuplíku, musíte vědět, jak z ní číst a správně ji používat. Řekneme vám, co najdete v té naší a jak zjištěné výsledky využít.
Celý článekNovinka, která opět posune váš byznys o pořádný kus kupředu! To je analýza konkurence, kterou vám v rámci e-mailingu nově nabízíme. Zjistěte, jaké hrozby a příležitosti pro vás představuje e-mailing vašich konkurentů, ať můžete svou strategii vyladit do posledního detailu a stát se jedničkou svého oboru.
Celý článekHledáte způsob, jak snadno a rychle vytvořit responzivní nebo statické bannery? Chybí vám interní grafik nebo jste specialista, který nemá možnost od klienta získat relevantní a konverzí podklady do reklam? Připravili jsme pro vás pár tipů na nástroje, které práci nejen urychlí, ale navíc také poskytnou reprezentativní výsledky.
Celý článekOd 1. 2. 2024 Google zpřísňuje požadavky na odesílatele hromadných e-mailů. Pokud i vy pravidelně rozesíláte e-maily pro více jak 5 000 adres Gmailu nebo Yahoo, neměly by vám nově platné podmínky uniknout. Společnost Google tímto krokem reaguje na celkový nárůst objemu rozesílaných e-mailů. Hlavním cílem je omezit rozesílání nevyžádané pošty a tím zvýšit zabezpečení schránek.
Celý článek