Fungují nástroje na správu cookies? Otestovali jsme 5 z nich

Dosavadní restrikce na sběr a uchovávání uživatelských dat měly na digitální marketing minimální dopad. To se s novelou zákona o elektronické komunikaci brzy změní. Investujte svůj čas i peníze do správců cookies a mějte svůj business pod kontrolou. Prozkoumali jsme několik nástrojů, které udělají všechnu práci za vás – jaké jsou ty nejlepší?

Celý článek

Cookieless world aneb zrušení cookies třetích stran. Co to znamená pro online marketing?

Kdo nevyužívá cookies třetích stran pro remarketing, analytiku, tvorbu publika i pro celkovou strategii online marketingu, jako by nebyl. Jejich sběr bohužel vláda a prohlížeče brzy zatrhnou, což vyústí v obrovskou ztrátu dat napříč světem online marketingu. Jakkoliv drasticky to zní, nepanikařte, máme řešení – správce cookies.

Celý článek

Zautomatizujte si linkbuilding expirovaných domén

Jednou z taktik, jak budovat odkazový profil, je nákup expirovaných domén s dobrým odkazovým profilem (tedy odkazů vedoucích z relevantních a kvalitních webů) a jejich přesměrování. Taktika je poměrně známá, avšak ne moc oblíbená z důvodu své náročnosti.

Celý článek

Vyplatí se investovat do Skliku? Stali jsme se certifikovanou agenturou

Rusko, Bělorusko, Japonsko, Jižní Korea a Čína. Jediné země na světě, kde Google nedrží monopolní postavení mezi internetovými vyhledávači. Spolu s Českou republikou. Za 15 let existence se Googlu v ČR nepodařilo to, co se podařilo téměř všude jinde na světě. Porazit lokální konkurenci. Seznam.cz si stále drží 11,5 % ve vyhledávání na českém internetu.

Celý článek

Čtěte nejnovější články s předstihem

Zaujalo vás, jak pracujeme? Chcete s námi probrat váš projekt nebo se na něco zeptat?

Martin Zettík - { .occupation }}

Na první kontakt je připraven

Martin Zettík - { .occupation }}

Martin Zettík

obchodní ředitel

608 840 104

Zavolejte, napište. Kdykoliv.

martin.zettik@optimio.cz
Enjoyed with Azami.cz