Automatizace se stala jedním z nejskloňovanějších témat na debatách PPC specialistů. Proč by také ne? Je mazaná, poradí si se zpracováním různých procesů i se strategií nabídek online reklam. Automatizace dokáže více či méně uspokojit chutě každého. Všichni od ní chceme jedno - ušetřit čas, který můžeme využít někde jinde. Je to s ní ale jako s ohněm - dobrý sluha, kterého je třeba kontrolovat a krotit. Když to dokážeme, vyděláme víc.
Celý článekPřemýšlíte, jak v e-commerce získat další kousek náskoku před konkurencí? Dnes se zaměříme na klíčové detaily, na které se zapomíná. I obyčejná změna názvu u produktu může přinést nové konverze. Jak opravdu naplno využít potenciál vašich reklam? Vyšperkujte feed! Poradíte si i bez IT specialisty.
Celý článekLevněji už dlouho nebylo. Tedy minimálně na sociálních sítích. Řada obchodníků v době korona-krize panikaří a plošně omezuje marketingový rozpočet. Přitom zbytečně. Cena reklamy proto klesá a chytré firmy využívají příležitost, která se jim naskýtá. Ví, že investice do správného obsahu se jim bohatě vyplatí.
Celý článekČelíme krizi, kterou nikdo z nás nečekal. To by ale nebyli Češi, aby si nezvládli poradit i v situaci, kdy museli zavřít podniky. Některé reakce vybraných podnikatelů nám doslova vyrazily dech.
Celý článek