Strážní SEO andělé umí zázraky. Dostali stavbu roubenky z 25. na 4. pozici ve vyhledávání

5 minut

Ráno vstanete z postele, uvaříte si kávu a pozorujete východ slunce. Všude je cítit dřevo, dům působí útulně a svěže. Nová roubenka s výhledem do přírody se proměnila ze snu ve skutečnost. Na internetu jste hledali možnosti staveb a na slovo roubenka vám ve vyhledávání vyskočila společnost OK Pyrus, která se specializuje na moderní dřevostavby. Nebýt kvalitní optimalizace webu, nikdy ji nenajdete. Pojďme si říct, jak cenná je práce SEO specialistů a proč se vyplatí do ní investovat.

SEO andělé
Ruku na srdce, kdy naposledy jste navštívili druhou stránku vyhledávání Google?
Na tu totiž většina lidí kliká jen v případě velkého zoufalství nebo nudy. Jenže pokud postavíte nový web, dost často padnou jeho čísla tak nízko že se neobjevíte ani na druhé stránce. Jste na sedmé. Znamená to, že vás podle daného klíčového slova pravděpodobně nikdo nikdy neobjeví. 

Existují ale i strážní andělé vyhledávání, my jim říkáme SEO specialisté. Díky analýze klíčových slov a zabudování hledaných výrazů do textů na webu dokážou posunout vaši stránku ve výsledcích vyhledávání. A tím vás dostat z neviditelných na první stránku

Upeč třeba chleba, postav třeba web

Moderní roubenky jsou fenoménem dnešního bydlení. Domy v severském stylu působí úžasně, díky jejich vlastnostem a kvalitě zpracování je jednoduše milujete. A společnost OK Pyrus je u nás staví perfektně, ostatně, dělají to už 28 let. Když se s nimi v květnu 2019 sešel obchodní ředitel Optimia a vedoucí kreativního týmu, měli v plánu nabídnout společnosti pomoc s výkonnostní a obsahovou částí marketingu. Z rozhovoru ale vyplynulo, že je tu jiná věc, kterou bychom mohli společně změnit k lepšímu.

Na řadu měl přijít nový web. OK Pyrus ho plánoval už rok a půl. V plánu byl redesign, jen mu chyběla jedna z nejdůležitějších složek. Tvořit web bez SEO je totiž jako pečení chleba bez soli. Skvěle vypadá, dobře voní, ale nechutná tak, jak by měl. 

Bez klíčových slov budou uživatelé web těžko hledat

Nabídli jsme pomocnou ruku v podobě kvalitní analýzy klíčových slov a návrhu struktury. Hotový návrh webu jsme proto zrevidovali a doplnili. Výsledky analýzy mohla externí copywriterka zapracovat změny do stávajících textů. Ptáte se, proč je to důležité? Pokud je vaším klíčovým slovem například vanilková zmrzlina, a nový web jej neobsahuje, uživatelé vás pod tímto výrazem nenajdou. A to je škoda, ne?

google vyhledávání stavba roubenky

Snažíme se myslet několik tahů dopředu, proto jsme přidali i přistávací stránky, aby byl web použitelný také pro PPC reklamu. Podporou SEO je i blog, pokud stojí na klíčových slovech. Proto jsme dali podnět copywriterce a začali jej plnit obsahem.

Spolupráce má smysl, pokud posune společné dílo výš. Ideálně na první pozice

V jednu chvíli jsme tvořili tým spolu s webdesignéry, copywriterkou a našimi PPC specialisty. Aby web šlapal jak má, šlápli jsme do toho taky. Práce připomínala road trip, kdy se přátelé střídají na dlouhé cestě v řízení. Chvíli točil volantem tým designérů, chvíli copywriterka a další spolucestující, chvíli náš SEO tým. Do plánovaného návrhu stránek se nám nakonec podařilo zapracovat nové on-page faktory, klíčová slova a změnu struktury.

marketing spolupráce
Nový web se narodil 9. ledna 2020. Jak vypadala čísla? V meziročním srovnání období 9. ledna až 29. června organická návštěvnost webu stoupla o 8 %. Velká změna ale nastala hlavně u vyhledávání jednotlivých klíčových slov. Web okpyrus.cz teď vyskakuje na první stránce vyhledávání Google u výrazů jako sruby a roubenky, roubené domy nebo Dřevostavby Brno na prvních příčkách ve vyhledávání. Řada klíčových slov zaznamenala výrazné zlepšení. Při hledání některých z nich se web pohyboval od 20. pozice dál a nyní jsou v první desítce

Příklady posunu pozic klíčových slov: 

  • Roubené domy – dříve 11. pozice, nyní 6. pozice
  • Moderní roubenka – dříve 12. pozice, nyní 6. pozice
  • Stavba roubenky – dříve 25. pozice, nyní 4. pozice

Lidé dychtící po novém bydlení po hledání roubenky tak najdou OK Pyrus na první stránce vyhledávání, ne utopenou v zadních řadách. A to vše díky našim strážným SEO andělům a kooperaci se všemi, kteří na webu pracovali. Roubenky už nebudou sedět v koutě.

Zaujalo vás téma? Pak by vás mohl zajímat také náš další článek

7 nejčastějších chyb na webu, které brzdí nové konverze

Vypadá váš web na první pohled skvěle, ale konverze stále nepřicházejí? Asi je něco špatně. Při tvorbě analýz, SEO auditů či auditů použitelnosti narážíme na mnoho chyb. A některé nedostatky se opakují. Jaké to jsou? Podívejte se na výběr těch nejčastějších a vylaďte svůj web na maximum.

Přečíst článek

Čtěte nejnovější články s předstihem

Zaujalo vás, jak pracujeme? Chcete s námi probrat váš projekt nebo se na něco zeptat?

Martin Zettík - { .occupation }}

Na první kontakt je připraven

Martin Zettík - { .occupation }}

Martin Zettík

obchodní ředitel

608 840 104

Zavolejte, napište. Kdykoliv.

martin.zettik@optimio.cz
Enjoyed with Azami.cz