5 minut čtení
Díky našim strategickým krokům jsme dosáhli vynikajících výsledků, které přinesly Elnino.cz nejen úspory, ale i meziroční růst obratu. Vytvořili jsme strategii, která nás dovedla k mimořádným číslům. Prozradíme vám, jak se nám to povedlo.
Klient
Klient
Do tendru jsme vstoupili se strategickým plánem, který se zaměřil na úsporu z výkonnostních kampaní. Plán jsme tvořili na základě tzv. baseline, která byla stanovena pro několik skupin kampaní. Na základě této strategie, a s ohledem na očekávané úspory, jsme zvítězili v tendru.
Ze všech zúčastněných jsme dokázali nabídnout nejvyšší částku podpořenou konkrétními kroky. Vytvořili jsme implementační manuál, který jsme předali klientovi. Obsahoval detailně rozepsaný postup, jak můžeme dosáhnout úspor.
Zajímá vás, co konkrétně se našim specialistům povedlo a jak postupovali? Představíme vám jejich úspěchy u Elnino.cz víc detailně.
Od začátku spolupráce jsme u klienta začali využívat nástroj PPC Bee na správu vyhledávacích kampaní. Díky tomu se nám podařilo spravovat kampaně s velkým množstvím produktů, automaticky generovat příslušná klíčová slova a dynamicky vkládat názvy produktů, cenu a spoustu dalších atributů z produktového feedu do reklam a zvyšovat tak jejich relevanci.
Šetříme nejen čas specialistů, ale daří se nám kampaně optimalizovat efektivněji, výsledkem je lepší ROAS o 19,81 %. Meziročně se nám podařilo zvýšit tržby u kampaní cílící na jednotlivé řady a značky produktů o 235,46 % a konverzní poměr u těchto skupin narostl o 37,99 %.
V rámci správy kampaní bych jsme využili sezónních úprav nabídek jako pokročilé optimalizační strategie, kterou jsme implementovali v lednu. Bez tohoto zásahu bychom nebyli schopni udržet útraty pod kontrolou při přechodu z hlavní vánoční sezóny do rozpočtově méně náročného února.
V rámci automatické strategie totiž nelze jednoduše tlumit kampaně jako při manuálním biddingu, kdy stačí snížit bidy, případně využít modifikátory na zařízení. Díky sezónním úpravám jsme udrželi stanovenou baseline.
Graf zobrazuje, jak cena vystřelila a současně se tROAS dostala pod stanovenou baseline. Díky našim sezónním úpravám jsme dokázali tuto situaci korigovat.
“Společnost El Nino parfum s.r.o. prochází výraznou restrukturalizací a proměnou. Po překotném dynamickém růstu v podstatě ve “startup” atmosféře v minulých letech jsme se rozhodli společnosti strukturovat. Jedním z bodů těchto změn byl i vnitřní audit fungování našich marketingových aktivit. V oblasti digitálního marketingu jsme v otevřeném výběrovém řízení zvolili agenturu Optimio a udělali jsme dobře. Díky spolupráci se společnosti Optimio jsme se začali na využívání nejmodernějších nástrojů dívat trochu jinak. Velmi si vážím kooperativního přístupu lidí ze společnosti Optimio, kteří nevystupují jako mentor nebo advokát svých zaručených postupů, ale jako skutečný partner pro diskuzi, který přichází s novými přístupy, akceptuje současnou situaci a snaží se poskytovat podporu.”