1 minuta
Je tu léto a s ním i další díl našeho podcastu! Tentokrát se v rozhovoru s Martinem Sokolem, šéfem prodeje agentury Optimio, dozvíte, co je to Interim CMO, kdy je vhodné ho do firmy přivést, a jak moc může tato role přispět k úspěchům v marketingu. Pusťte si ho již nyní a buďte před svou konkurencí zase o krok napřed!
Jestli se zajímáte o SEO, UX, média a MKT obecně, poslechněte si náš podcast, který se v každém díle věnuje jednotu tématu, které může marketing vaší firmy značně posunout. Z atímco v předchozích dílech jsme řešili, proč je spolupráce s full servis agenturou výhodnější než práce s více specialisty, zaměřili jsme se na retenční strategii, věnovali se UX, SEO a radili jsme vám, jak na úspěšnou mediální kampaň, tentokrát diskutujeme o tom, jak Interim CMO pracuje, jaké jsou jeho úkoly a jak pomáhá dosahovat měřitelných cílů.
V rozhovoru diskutujeme výhody dočasného versus trvalého CMO, jak Interim CMO pracuje, jaké jsou jeho úkoly a jak pomáhá dosahovat měřitelných cílů. Martin Sokol mimo jiné vysvětluje i ekonomické aspekty a rizika spojená s touto pozicí a zmiňuje, že Interim CMO může být efektivní také v situacích, kdy firma potřebuje rychle růst nebo se vyrovnat s konkurencí.