1 minuty
Přemýšlíte, jak zlepšit digitální kanály vaší firmy? Nevíte, podle čeho si vybrat správnou agenturu? V pátém díle našeho podcastu, tentokrát s Ondřejem Kašpárkem, Head of Digital v agentuře Optimio, se podíváme na časté chyby, které firmy při investování do digitálu dělají, jak propojit offline a online strategii a proč je správná strategie klíčem k úspěchu.
Zatímco v prvním díle jsme vám prozradili, proč je výhodnější spolupracovat s full servis agenturou než s více specialisty , v druhém díle jsme se zaměřili na retenční strategii, třetí díl byl věnován UX, SEO a jejich vzájemnému provázání a čtvrtý díl vám prozradil, jak na úspěšnou mediální kampaň (nejen) pro podnikatele>.
Tentokrát se s Ondrou Kašpárkem podíváme na téma digital advertising!
Digital advertising je forma marketingu, která využívá internet a digitální technologie k propagaci produktů či služeb. Patří sem například reklamy na sociálních sítích, bannery na webových stránkách, videoreklamy na YouTube či personalizované e-mailové kampaně. Díky možnostem cílení na konkrétní publikum a měření efektivity v reálném čase se digitální reklama stala klíčovým nástrojem moderního marketingu. Rozhodně ji proto není dobré podceňovat!