Zvýšíme zisk i vám

Nezáleží, kde se na internetu pohybují vaši zákazníci. Řekněte nám, kteří to jsou, a my vám ukážeme, jak je k vám přivést.

Podívejte se, jak to uděláme

Služby pro použitelný web

Kde se ztrácí návštěvnicí, tam se ztrácí zisk. Proto upravujeme a navrhujeme weby tak, aby srozumitelně a přímočaře vedly vaše zákazníky k cíli. Protože nač přivádět nové, když nám ti stávající utíkají mezi prsty.

  • Informační architektura

    Kombinujeme data o vyhledávání, konkurenci a návštěvnících a promítáme je do návrhu webů, které se snadno používají.

  • CRO

    Hledáme cesty, jak pomocí optimalizace konverzního poměru (CRO) získávat více z landing pages, formulářů, poptávek a objednávek.

  • Testování webů

    Navrhujeme a nastavujeme A/B a multivariantní testování, a krok za krokem vylepšujeme klíčové části stránek. Od detailu produktu po stránku s ceníkem.

  • Uživatelské testování

    Připravujeme scénáře a zapojujeme do procesu ty, kterým je web určený. Testováním ověřujeme správný směr.

  • Analýza chování uživatelů

    Využíváme nástroje, kterými sledujeme pohyb a akce uživatelů na webu. Poznatky pak promítáme do návrhů, co zlepšit.

Jak postupujeme

Systematicky. Od jasného cíle a poctivých analýz po návrh řešení. A nezůstáváme u teorie: umíme komunikovat s grafiky i webmastery a ujistíme se, že výsledek odpovídá zadání.

  1. Telefonická konzultace

    První kontakt a sladění očekávání. Zmapujeme situaci a navrhneme další postup.

  2. Brief a definice požadavků

    Osobní schůzka nad detaily a potřebami. Odcházíme s jasným zadáním.

  3. Přístupy a nasazení nástrojů

    Vyřešíme přístupy do stávajících i nových nástrojů od Google Analytics po HotJar. a stanovíme hypotézy.

  4. Sběr dat

    Ze všech nástrojů sbíráme data tak dlouho, dokud nejsou relevantní pro další práci.

  5. Analýza hypotéz

    Teprve pak dokážeme zhodnotit stávající stav a připravit návrhy k jeho zlepšení.

  6. Testování hypotéz

    Navrhované změny nejprve testujeme. Na webu i na lidech. Stojíme o fakta, ne domněnky.

  7. Zadání pro realizaci

    Pádně zdůvodněné úpravy pak zadáváme webmasterům a grafikům.

  8. Supervize

    Hlídáme projekt. Zodpovídáme za to, aby realizace proběhla, jak má.

Řekněte si o nezávazný audit použitelnosti webu

  • Zhodnotíme stávající stav, slabiny i silná místa.
  • Navrhneme konkrétní postup k lepší použitelnosti webu.
  • Formou dokumentu nebo osobní konzultace.

Martin Zettík - { .occupation }}

Na první kontakt je připraven

Martin Zettík - { .occupation }}

Martin Zettík

obchodní ředitel

608 840 104

Zavolejte, napište. Kdykoliv.

martin.zettik@optimio.cz

Případové studie

Porovnejte cíl s výsledkem a udělejte si obrázek o tom, jak pracujeme. Otevřeně a s podloženými čísly.

Jak jsme dostali reklamu do televize během jednoho dopoledne

Přečtěte si případovou studii

Za 1 rok jsme uspořili 10 % kreditu a zvýšili poptávky o 27 %

Přečtěte si případovou studii
Tým Optimio

Kdo vám doručuje čísla

“Možná tolik nemluvíme a pochybujeme víc, než je zdrávo. Když ale přijdeme s řešením, tak víme, že stojí na pevných základech, a že vám přinese výsledek. Výkonnostní marketing neokecáte.”

Marek Žáček a Jan Bindr

zakladatelé optimio

Poznejte celé optimio

Řekněte si o nezávaznou konzultaci

Napište nám

Naše certifikáty

Odborné znalosti i rozsah našich služeb dokládají i platné certifikace

Pro rok 2018 jsme jedna z 15 klíčových agentur Google v České republice a na Slovensku.

Vydělávejte s námi a Mergadem více na Heuréce, Zboží.cz a dalších vyhledávačích zboží!

U novinek jsme jako první. A navíc jsme v přímém spojení s Sklikem stejně jako s našimi klienty.