Powered by Smartsupp

Zvýšíme customer lifetime value i vám

Díky promyšleným retenčním aktivitám zvyšujte hodnotu vašeho zákazníka, budujte věrnost a zlepšete loajalitu vašich zákazníků.

Podívejte se, jak to uděláme

Věrnostní program jako základ loajality

  • Zvýšení zákaznické loajality

    Máte zákazníky a chcete u nich posílit vnímání vůči značce? Přemýšlíte jak posunout svůj byznys zase o pořádný krok dopředu? Zakomponujte do svého online mixu i věrnostní programy, které podpoří vnímání vůči vaší značce a zvýší věrnost.

  • Gamifikace

    Nezapomeňte ale, že věrnostní program není 5% sleva za registraci. Věrnostní program musí být kreativní, originální, musí bavit a musí motivovat. Potřebujete poradit? Jsme tady pro vás.

Realizace věrnostního programu a co tím získáte?

  1. Tvorba strategie pro realizaci věrnostního programu

    Věrnostní program je obrovský zásah nejen do komunikace, ale vůbec do samotného byznysu. Bez správné strategie se to ovšem neobejde. Jejíž součástí je tvorba principu fungování věrnostního programu, výběr vhodného nástroje, monetizace věrnostního programu, tonalita, design, tvorba komunikačních scénářů a vůbec samotné uvedení do provozu.

  2. Rozvoj věrnostního programu

    Samotným uvedením věrnostního programu ovšem práce nekončí. Naším cílem je neustálý rozvoj daného projektu zejména z pohledu komunikace a funkčnosti. Neustále se tak snažíme hledat nové cesty, které podporují věrnostní program a chystáme komunikační scénáře, které napojujeme na e-mailingové nástroje a tak dosahujeme vyšších výsledků.

  3. Kontrola a reporting fungování

    Věrnostní program je “živý” organismus a scénářů, kterých při jeho fungování může nastat je celá řada. Proto jen nasadit věrnostní program nestačí. Kromě rozvoje se snažíme také o neustálou kontrolu fungování a používání u zákazníků.

Zajímá vás jak jsme nasazovali věrnostní program u našich klientů?

Dejte nám vědět a my se vám ozveme. Probereme veškeré možnosti a ukážeme vám, jak takový věrnostní program může fungovat.

Martin Sokol - { .occupation }}

Na první kontakt je připraven

Martin Sokol - { .occupation }}

Martin Sokol

obchodní ředitel

605 343 241

Zavolejte, napište. Kdykoliv.

martin.sokol@optimio.cz

Případové studie

Porovnejte cíl s výsledkem a udělejte si obrázek o tom, jak pracujeme. Otevřeně a s podloženými čísly.

Díky Facebooku každý 5. návštěvník na webu kliknul na tlačítko

Přečtěte si případovou studii

Za 1 rok jsme uspořili 10 % kreditu a zvýšili poptávky o 27 %

Přečtěte si případovou studii
Tým Optimio

Kdo vám doručuje čísla

“Chceme vždy pochopit váš business jako celek. Máme hluboké znalosti marketingu, přemýšlíme zdravým rozumem a hovoříme vaší řečí. Získáte tak strategického partnera a tým zapálený do vašeho businessu.”

Marek Žáček a Jan Bindr

zakladatelé Optimio

Poznejte celé Optimio

Řekněte si o nezávaznou konzultaci

Napište nám

Naše certifikáty

Odborné znalosti i rozsah našich služeb dokládají i platné certifikace.

Patříme mezi top 3 % českých agentur a hrdě neseme odznak Google Premier Partner!

Jsme certifikovanou agenturou Skliku a splňujeme přísné kvantitativní i kvalitativní podmínky certifikace.

Díky naší edukaci a skvělé práci s feedy jsme se stali ověřenými partnery Heureky.

Vydělávejte s námi více na Heuréce, Zboží.cz a dalších. Zlatý certifikát je známkou kvality a zkušeností s prací s Mergadem.

Prošli jsme školením ve všech funkcích Shoptetu a získali desítky pozitivních referencí od našich klientů.

Práce s Microsoft Ads pro nás není cizí a jsme rádi, že můžeme nosit Microsoft Advertising Certified Professional badge.

Enjoyed with Azami.cz