Přemýšlíš strategicky, ovládáš zbožáky a čaruješ s optimalizacemi datového feedu? Skvěle! Právě teď hledáme specialistu na zbožové srovnávače, který rozšíří náš výkonnostní tým.
Proč se přidat do týmu Optimia?
Optimio jsme založili před 12 lety, protože nás baví proměňovat hluboké znalosti výkonnostního marketingu ve fungující čísla. Naši vášeň pro výkon denně pociťuje více jak stovka klientů, mezi nimi zní i zvučná jména jako Solitea, Kilpi, Konica Minolta, Lactacyd, BVV, Dalap nebo Country Life.
Jsme prémiovým partnerem Googlu i certifikovanou agenturou Skliku. Nejen výkon je pro nás to hlavní. Během našeho působení jsme plynule vyrostli ve stabilní tým 35 lidí a full-service digitální agenturu. Všechna odvětví marketingu nás baví. Na sdílení zkušeností mezi specialisty na PPC, SEO, UX, sociální sítě, copywriting nebo vizuální obsah náš tým stojí a věříme, že je to ten nejlepší přístup.
Koho hledáme?
Nadšence do technologií. Nevadí ti, když tě pronásleduje produkt, který jsi vložil do košíku a nekoupil, protože víš, jaká je za tím práce.
Blázna do zbožových srovnávačů. Víš, že Heureka není jen nadšené zvolání Archiméda po té, co se vynořil z vany, a zároveň ti v hlavě hned naskočí 5 rozdílů mezi Heurekou a Zboží.cz.
Útočníka do první lajny našeho performance týmu. Optimio je kolektiv zkušených hráčů, kteří spolupracují ve jménu společného výsledku. Tohle není klišé. Touhu pomáhat ostatním umíme ocenit, stejně jako schopnost uznat a chtít řešit chybu.
Příjemný bonus bude, pokud…
Sleduješ marketingové trendy a inspirativní osobnosti. Na PPC Restartu nebo jiné podobné akci jsme se mohli srazit ve dveřích.
Máš praktické zkušenosti s analýzou a opravou feedu pro zbožové srovnávače pomocí Mergada.
Na první dobrou vidíš chybu - Black & Decker.
Bidding Fox, Bidding tools, Bidding Manager a Beed jsou nástroje, se kterými jsi měl tu čest se potkat.
Zvládáš vytvořit e-shopu podmínky pro “Ověřeno zákazníky”.
Dokážeš reklamy průběžně testovat a vyhodnocovat. Vidíš v číslech kauzalitu a jsi schopen klientovi nabídnout řešení na míru díky znalosti jeho dalších marketingových aktivit.
A úplně nás dostane, když…
Jsi schopný pracovat i v oborových “zbožácích” jako je Favi, Glami, Biano a další.
A nejvíc je zkušenost i se zahraničními zbožovými srovnávači!!!
Vybrušovat své dovednosti ve zbožových srovnávačích.
Vyhodnocovat údaje v Google Analytics a hledat příčiny růstů i propadů klíčových metrik.
Testovat a implementovat nové nástroje výkonnostního marketingu, spoluutvářet a posouvat naše know-how.
Praxe, praxe a zase praxe. Tu nic nenahradí. Pokud jsi teprve na startu své kariéry, do všeho tě zaškolíme. Neobejdeš se ale bez zápalu a chutě se zlepšovat!
Co za to dostaneš?
Získáš skvělé kolegy - opravdové odborníky v oboru.
Peníze. Čím víc umíš, tím víc dostaneš.
Lopatu a rukavice, tedy základní elektroniku, bez které zelená čísla nenaskáčou, jako je notebook, monitor, klávesnice nebo myš.
Proplacená školení, díky kterým se budeš posouvat a růst.
Výuku angličtiny.
A jestli nevypukne další pandemická krize, můžeš se těšit na:
Příjemné pracovní prostředí nových kanceláří na Svatopetrské (jen 5 minut od hlavního nádraží).
Nepřekonatelné teambuildingy s partou lidí, které si prostě zamiluješ.
Multisport kartu, abys mohl stejně jako ducha rozvíjet i své tělo.
Dobroty, ovoce a skvělou kávu a pohodové zázemí.
Chceš se k nám přidat a posunout se dál? Přesvědč nás!
Hoď to na papír (obyčejně se tomu říká motivační dopis), přidej životopis nebo odkaz na LinkedIn, a to vše pošli přímo naší HR manažerce Janě na jana.parmova@optimio.cz. Motivační dopis pošli prosím v češtině.
Tvá schopnost prezentace v češtině je pro nás opravdu důležitá. Zbytek si řekneme, až se uvidíme. Naživo, nebo online, můžeš si vybrat, co je pro tebe v prvním kroku příjemnější.
Staňte se také naším klientem
Máte dotaz na naše služby nebo nás třeba chcete vyzkoušet v tendru? Kontaktujte nás!