Hledáme asistentku (nebo asistenta) s vyladěným kancelářským smyslem

4 minuty čtení

Na pozadí špičkové práce stojí spolehlivé zázemí. Do našeho týmu práce hledáme asistentku (nebo asistenta) s vášní pro pořádek, smyslem pro detail, schopnou organizovat, plánovat a zařizovat.

Proč se přidat do týmu Optimia?

Optimio jsme založili před 12 lety, protože nás baví proměňovat hluboké znalosti výkonnostního marketingu ve fungující čísla. Naši vášeň pro výkon denně pociťuje více jak stovka klientů, mezi nimi zní i zvučná jména jako Solitea, Kilpi, Konica Minolta, Lactacyd, BVV, Ventilátory.cz nebo Country Life.

Během našeho působení jsme se rozrostli v tým 35 lidí. Zakládáme si na přátelských a otevřených vztazích. Víme, že za výsledky firmy stojí společné úsilí všech jednotlivců, kteří se na chodu firmy podílejí. Pomůžeš nám?

Koho hledáme

  • Studentku, maminku po rodičovské dovolené, ženu nebo muže se zájmem o kancelářskou práci minimálně na poloviční úvazek.
  • Šikovnou asistentku / asistenta, kterého těší práce se smlouvami, komunikace s klienty a nezalekne se ani zápisů na schůzkách.
  • Aktivní řidičku / řidiče, který doručí pokažený notebook z bodu A do bodu B bezpečně, spolehlivě a rychle.
  • Alespoň středně technicky zdatnou pomocnici / pomocníka, který si poradí s tabulkami v excelu a po krátkém zaškolení zvládne nahlížet do interních systémů.

Co tě u nás čeká?

  • Spolupráce s ostatními kolegy.
  • Plánování schůzek s klienty. V případě potřeby zápis ze schůzky a organizace dalších kroků.
  • Příprava a podpisy smluv a dodatků.
  • Fakturace ukončených projektů, řešení dlužníků.
  • Práce s interními tabulkami.
  • Občasné nákupy.
  • Pomoc s další administrativou spojenou s chodem firmy.

Co za to dostaneš?

  • Získáš skvělé a přátelské kolegy, kteří tvou práci vážně ocení.
  • Lopatu a rukavice, tedy základní elektroniku jako je mobil, notebook, monitor, klávesnice nebo myš.
  • Možnost pracovat na poloviční, tříčtvrteční, nebo klidně i na plný úvazek, práce je dost, je na nás, jak se dohodneme.
  • Při plném úvazku 5 týdnů dovolené a 3 sick days k tomu.
  • Výuku angličtiny.

A jestli nevypukne další pandemická krize, můžeš se těšit na:

  • Příjemné pracovní prostředí nových kanceláří na Svatopetrské (jen 5 minut od hlavního nádraží).
  • Nepřekonatelné teambuildingy s partou lidí, které si prostě zamiluješ.
  • Multisport kartu, abys mohl stejně jako ducha rozvíjet i své tělo.
  • Dobroty, ovoce a skvělou kávu a pohodové zázemí.

Chceš se k nám přidat a posunout se dál? Přesvědč nás!

Jana PešováHoď to na papír (obyčejně se tomu říká motivační dopis), přidej životopis nebo odkaz na LinkedIn, a to vše pošli přímo naší HR manažerce Janě na jana.parmova@optimio.cz.

Zbytek si řekneme, až se uvidíme. Naživo, nebo online, můžeš si vybrat, co je pro tebe v prvním kroku příjemnější.

Čtěte nejnovější články s předstihem

Zaujalo vás, jak pracujeme? Chcete s námi probrat váš projekt nebo se na něco zeptat?

Martin Zettík - { .occupation }}

Na první kontakt je připraven

Martin Zettík - { .occupation }}

Martin Zettík

obchodní ředitel

608 840 104

Zavolejte, napište. Kdykoliv.

martin.zettik@optimio.cz
Enjoyed with Azami.cz