Máš na to být Facebook specialistou? Dokaž to!

4 minuty čtení

Jen klikat reklamy už tě nebaví? Čekáš od sebe víc? Klasičtí PPC specialisté přestávají existovat! Měníme se ve výkonnostní stratégy s přesahem do dalších marketingových oborů. Právě teď hledáme nadšence do online marketingu, který rozšíří náš Facebook tým. Chceš se posunout a růst spolu s námi? Juniora zaškolíme, profíka řádně oceníme!

Proč se přidat do rodiny Optimia?

Založili jsme Optimio, protože nás baví proměňovat hluboké znalosti výkonnostního marketingu na fungující čísla, která klienti skutečně poznají ve svém byznysu. Firmám přivádíme nové návštěvníky a děláme z nich spokojené zákazníky. Jsme prémiovým partnerem Googlu. Vyrostli jsme na odbornosti, hned od začátku u nás pracují zkušení marketéři. Na týmu seniorních specialistů stojíme dodnes. Staneš se jedním z nich?

Koho hledáme?

  • Nadšence do technologií 🤖 Nemusíš umět HTML, stačí, když dokážeš zaplatit kino z mobilu. Kdo by taky chodil k pokladně, že?
  • Blázna do onlinu 👩‍💻 Víš, že PPC není překlep ve zkratce tvého oblíbeného pracovního nástroje, a zároveň dokážeš do minuty od teď vygooglit jméno našeho team leadera.
  • Útočníka do první lajny našeho performance týmu 👨‍🏫 Optimio je kolektiv zkušených hráčů, kteří spolupracují ve jménu společného výsledku. Tohle není klišé. Touhu pomáhat ostatním umíme ocenit, stejně jako schopnost uznat a chtít řešit chybu.

Příjemný bonus bude, pokud…

Sleduješ marketingové trendy a inspirativní osobnosti. Na Newsfeed DAY, Social Restartu nebo jiné podobné akci jsme se mohli srazit ve dveřích.

Máš praktické zkušenosti s tvorbou a strategickým plánováním kampaní ve Facebook Business Manageru, na Instagramu nebo LinkedInu? Wow!

Dokážeš reklamy průběžně testovat a vyhodnocovat. Vidíš v číslech kauzalitu a jsi schopen klientovi nabídnout řešení na míru díky znalosti jeho dalších marketingových aktivit.

Co bude tvůj denní chléb?

  • Kompletní správa výkonnostních online kampaní. Budeš vymýšlet, nastavovat, optimalizovat.
  • Vybrušovat své dovednosti především ve Facebook Business Manageru, na Instagramu nebo LinkedInu.
  • Vyhodnocovat statistiky a hledat příčiny růstů i propadů klíčových metrik.
  • Testovat a implementovat nové nástroje výkonnostního marketingu, spoluutvářet a posouvat naše know-how.
  • Praxe, praxe a zase praxe. Tu nic nenahradí. Pokud jsi teprve na startu své kariéry, do všeho tě zaškolíme. Neobejdeš se ale bez zápalu a chutě se zlepšovat!
  • A taky humor, dobrý i špatný. Většinou ale hodně černý! ☠

Co za to dostaneš?

  • Férové principy svobodné firmy a příjemné pracovní prostředí nových kanceláří na Svatopetrské (jen 5 minut od hlavního nádraží).
  • Nepřekonatelné teambuildingy s partou lidí, které si prostě zamiluješ. Máme tu rockery, punkery i hiphopery, fotbalisty, crossfiťáky a běžkyně, fotografky, hráče FIFY, a dokonce i jednoho spisovatele. To jsme my!
  • Peníze. Čím víc umíš, tím víc dostaneš.
  • Lopatu a rukavice, tedy základní elektroniku, bez které zelená čísla nenaskáčou, jako je notebook, monitor, klávesnice nebo myš.
  • Proplacená školení, díky kterým se budeš posouvat a růst.
  • Hýčkání partnerského programu od Googlu. Do všech novinek díky jejich odborníkům pronikneš jako první.
  • Multisport kartu, abys mohl stejně jako ducha rozvíjet i své tělo.
  • Dobroty, ovoce a skvělou kávu. A teď pozor! Máme nový kávovar, který umí i cappuccino a latte (možná, že tímhle stačilo začít, že).

Chceš se k nám přidat a posunout se dál? Přesvědč nás!

Hoď to na papír (obyčejně se tomu říká motivační dopis), přidej životopis nebo odkaz na LinkedIn, a to vše pošli přímo HR managerce Janě na jana.parmova@optimio.cz.

Zbytek si řekneme osobně u té naší přechválené kávy! 🙋‍♂

Zaujalo vás téma? Pak by vás mohl zajímat také náš další článek

Facebook odhalil trendy roku 2019: Reklamy zdraží, stories jsou hudbou budoucnosti

Zkušení řečníci, novinky, trendy, zajímavosti, případové studie a mnoho dalšího z aktuálního dění světa Facebooku. Co zásadního přinesl druhý ročník konference Newsfeed DAY věnované výkonnostnímu marketingu? Reklamní prostor feedu je zahlcený, inzerce bude stále dražší a stories zatím přináší nízkou konverzní efektivitu. “Nechte to na nás a věřte automatizaci,” zní z Facebooku. Máme jim důvěřovat?

Přečíst článek

Čtěte nejnovější články s předstihem

Staňte se také naším klientem

Představte nám svůj projekt, cíle nebo třeba problém, který vás akutně pálí. Pokud má řešení pomocí výkonnostního marketingu, najdeme jej.

Martin Zettík - { .occupation }}

Na první kontakt je připraven

Martin Zettík - { .occupation }}

Martin Zettík

obchodní ředitel

608 840 104

Zavolejte, napište. Kdykoliv.

martin.zettik@optimio.cz