Mluví za nás výsledky. Naši klienti nás neopouštějí
online reklama
Nové trendy v reklamě zajistily více jak 40 % návštěvnosti festivalu
webová analytika
Příběh o 10% úspoře kreditu a 27% nárůstu počtu objednávek
optimalizace webu
Jak díky SEO dosáhla TESCOMA meziročního nárůstu obratu o 42 %
Nebo utráceli méně. Jak potřebujete. Výsledků dosahujeme chytrou automatizací, soustředěnou prací a hlubokými znalostmi tří zásadních oblastí
Přivádíme nové návštěvníky na váš web pomocí online reklamy. Tak, aby se to vyplácelo.
Nové trendy v reklamě zajistily více jak 40 % návštěvnosti festivalu
Zkoumáme, měříme a upravujeme weby tak, aby se z návštěvníků stávali zákazníci.
Jak díky SEO dosáhla TESCOMA meziročního nárůstu obratu o 42 %
Malí i velcí. B2B i B2C. Naši klienti mají jedno společné: potřebují vědět, jak se jim vyplácí investice do marketingu.
“Projekt přípravy nového Značkového eshopu TESCOMA byl velkou výzvou a agentura Optimio byla nedílnou součástí tohoto projektu. Svou část odvedla na výbornou o čemž svědčí i současné výsledky. Díky.”
42
“Díky auditu účtů v Google Ads a Skliku Optimio nalezlo mnoho mezer a nevyužitého potenciálu v našich kampaních po předchozí agentuře, takže jsme se dohodli na tříměsíční spolupráci. Od té doby uplynul rok a společnými silami se nám daří posouvat náš online business dál a rozšiřujeme spolupráci o další marketingové kanály. Výsledná čísla mluví za agenturu sama.”
55
“Chceme vždy pochopit váš business jako celek. Máme hluboké znalosti digitálního marketingu, přemýšlíme zdravým rozumem a hovoříme vaší řečí. Získáte tak strategického partnera a tým zapálený do vašeho businessu.”
zakladatelé Optimio
Poznejte celé OptimioOdborné znalosti i rozsah našich služeb dokládají i platné certifikace
Vydělávejte s námi více na Heuréce, Zboží.cz a dalších. Zlatý certifikát je známkou kvality a zkušeností s prací s Mergadem.
Prošli jsme školením ve všech funkcích Shoptetu a získali desítky pozitivních referencí od našich klientů.
Další potvrzení naší PPC expertízy od vývojářů nástroje pro automatizaci digitálního marketingu.
K budování brandu vede trnitá cesta, proto potřebujete dobré parťáky, kteří vám hlídají záda. Společně s klientem Láskakit (dříve Laskarduino) a grafickým studiem Smeczka jsme vytvořili nový vizuální styl celého e-shopu a snížili míru opuštění o 20 %. Jak se nám to povedlo?
Že má hodnocení Core Web Vitals od Googlu vliv na uživatelský prožitek i potenciální míru konverze, už víme. Podepisuje se však i na organické návštěvnosti? Pokud ve vás tato otázka vyvolává stejné vibrace jako u našich SEO specialistů, začtěte se – přinášíme výsledky z dat 59 klientů Seznamu a Googlu.