Tvoříme digitální růstové strategie

Získejte v Optimio strategického partnera a tým zapálený do vašeho businessu. Propojíme účinné nástroje digitálního marketingu do strategických celků, aby přinášely dlouhodobé výsledky.

Naši klienti meziročně rostou ve dvouciferných číslech

Zajišťujeme průměrný meziroční růst klientům ve dvojciferných číslech. Narozdíl od jiných agentur jdeme do hloubky, abychom přinesli skutečné výsledky.

Tým Optimio

Kdo vám doručuje čísla

“Chceme vždy pochopit váš business jako celek. Máme hluboké znalosti digitálního marketingu, přemýšlíme zdravým rozumem a hovoříme vaší řečí. Získáte tak strategického partnera a tým zapálený do vašeho businessu.”

Marek Žáček a Jan Bindr

zakladatelé Optimio

Poznejte celé Optimio

Máte dotaz na naše služby nebo nás třeba chcete vyzkoušet v tendru? Kontaktujte nás!

My se vám do 24 hodin ozveme zpátky.

Martin Zettík - obchodní ředitel

Na první kontakt je připraven

Martin Zettík - obchodní ředitel

Martin Zettík

608 840 104

Zavolejte, napište. Kdykoliv.

obchod@optimio.cz

Naše certifikáty

Odborné znalosti i rozsah našich služeb dokládají i platné certifikace.

Patříme mezi top 3 % českých agentur a hrdě neseme odznak Google Premier Partner!

Jsme certifikovanou agenturou Skliku a splňujeme přísné kvantitativní i kvalitativní podmínky certifikace.

Díky naší edukaci a skvělé práci s feedy jsme se stali ověřenými partnery Heureky.

Vydělávejte s námi více na Heuréce, Zboží.cz a dalších. Zlatý certifikát je známkou kvality a zkušeností s prací s Mergadem.

Prošli jsme školením ve všech funkcích Shoptetu a získali desítky pozitivních referencí od našich klientů.

Další potvrzení naší PPC expertízy od vývojářů nástroje pro automatizaci digitálního marketingu.

Vybrané články z našeho blogu

5sekundový uživatelský test: jak pomohl e-shopu T-shock?

Sekunda. Tolik času stačí na vytvoření prvního dojmu nejen o lidech, prostředí nebo prodejnách, které navštívíme. První dojem pozitivně či negativně ovlivňuje celkový úsudek pozorovatele na dlouhou dobu. V prostředí webů uživatelé hodnotí zejména vizuální přitažlivost a porozumění informací. Pokud zákazníka nezaujmete během prvních sekund, můžete o něj přijít. Jak si ověřit, že váš e-shop zákazníka zaujme?

Nová revoluční pravidla pro e-shopy v roce 2023 – přejmenujte tlačítko Objednat, nebo přijdete o peníze

Nové směrnice členských států Evropské unie přináší výrazné změny pro e-commerce. Poslechli jsme si webinář Nová pravidla pro e-shopy od advokátní kanceláře eLegal, abychom naše klienty informovali s předstihem. V článku shrnujeme to nejdůležitější. Změny začínají platit od ledna 2023.

Všechny články
Enjoyed with Azami.cz