Marketing ve vyhledávání

"Chci zvýšit návštěvnost"

Sociální sítě

"Chci komunikovat"

Optimalizace konverzí

"Chci zvýšit úspěšnost webu"

Odborné poradenství

"Chci konzultace od specialistů"

Správa PPC kampaní

Získejte okamžitou návštěvnost z vyhledávačů díky PPC! V rámci PPC kampaní realizujeme kompletní nastavení a pravidelnou správu s důrazem na návratnost investic. Často provádíme také převzetí stávajících PPC kampaní a budeme pokračovat v jejich optimalizaci.

Výhody správy PPC kampaní

  • PPC kampaně ve vyhledávání – inzeráty na Google a Seznam
  • PPC kampaně v obsahové síti – bannery, inzeráty v partnerské síti Google, Seznam eTarget
  • PPC kampaně na Facebooku – nábory kvalitních fanoušků, cílené kampaně přivádějící návštěvnost na web
  • Retargetingové kampaně (remarketing) – Google, Seznam, Facebook, eTarget
  • Dynamický retargeting – Google
  • Mobilní reklama
  • Videoreklama na Youtube – propagace TV spotů

Naše certifikace v PPC reklamě

Přesně cílená reklama na zákazníka – nabízíte uživateli to co hledá, přesně ve chvíli kdy to hledá – platíte pouze za přivedeného zákazníka na Váš web, ovšem vaši reklamu vidí statisíce lidí, což zvyšuje Brand awarness (povědomí o značce či firmě). Cílení je možno definovat geograficky (místa a města), oborově.

Přesně měřitelná – vidíte přesnou výkonnost reklamních kampaní od zobrazení reklamy (textové či grafické) přes příchod potenciálního zákazníka na Váš web až po koupi produktu, nebo vyplnění dotazníku a podobně. Je jen na Vás, jaký cíl si zvolíte.


Kde zasáhnete své zákazníky

Loga PPC kampaně

PPC reklama může mít více reklamních formátů – textové, grafické, gadgety (miniaplikace), video, mobilní reklama.

Reklama v kontextu se zobrazuje pouze na stránkách, které tématicky odpovídají zvoleným klíčovým slovům. Reklama se zobrazuje uživatelům, kteří se zajímají o téma společné s vaším obchodním záměrem.

Pravidelnou správou PPC kampaní získáte minimalizaci nákladů za přivedeného návštěvníka / objednávku. Díky kvalitně nastaveným kampaním je možné ušetřit nemalé prostředky za jednotlivé prokliky v PPC systémech.


Co vám zajistíme

  • Návrh vhodné strategie
  • Založení / převzetí aktuálních účtů PPC kampaní
  • Profesionální nastavení PPC kampaní dle cílové skupiny, rozpočtu a cílů (brandové, výkonnostní a lokální kampaně)
  • Postupné zvyšování výkonu kampaně a plnění stanoveného cíle kampaní.
  • Vyhodnocení průběhu kampaně (reporting)
  • Zhodnocení aktuálních PPC kampaní

Certifikát Google Adwords Certified Partner

Splnili jsme požadavky společnosti Google na získání statusu certifikovaného partnera Google AdWords.

Naše reference správy PPC kampaní

Kontaktujte nás