Marketing ve vyhledávání

"Chci zvýšit návštěvnost"

Sociální sítě

"Chci komunikovat"

Optimalizace konverzí

"Chci zvýšit úspěšnost webu"

Odborné poradenství

"Chci konzultace od specialistů"

Google Analytics

Pro měření statistik návštěvnosti a účinnosti webu využíváme bezplatný nástroj Google Analytics, který umožňuje analyzovat veškeré informace o návštěvnících (regiony, města, trendy, atd.), zdrojích návštěvnosti do sebemenších detailů, chování uživatelů na stránkách, měření konverzí (úspěšnosti webu) a vyhodnocování návratnosti investic.

Vhodné individuální nastavení statistik návštěvnosti vám do budoucna zajistí přehledy o výkonu vašeho webu. Díky tomu je možné se na základě čísel rozhodovat o dalším směřování v internetovém marketingu, které kanály posilovat a které investice jsou efektivní.

Klíčové ukazatele výkonnosti (KPI)

Pomůžeme vám identifikovat měřitelné cíle, jejichž trendy byste měli v rámci svého businessu sledovat. Nastavíme statistiky návštěvnosti individuálně tak, abychom mohli všechny KPI efektivně a přehledně sledovat. Mezi KPI se řadí např.:

  • obchodní úspěšnost webu (zvyšování počtu objednávek/poptávek, průměrná hodnota objednávky, atd.),
  • marketingová úspěšnost (zvyšování návštěvnosti z různých zdrojů, efektivita placených kampaní - návratnost investic, povědomí o značce, atd.),
  • obsahová úspěšnost (zvyšování průměrné doby uživatele na stránkách, zapojení uživatelů do tvorby obsahu, zvyšování konverze atd.),

Díky nastavení těchto ukazatelů můžeme s velkou přesností analyzovat ROI investovaných prostředků do SEO, PPC, PR článků, bannerů a dalších kanálů propagace.

Individuální nastavení na míru

Kromě základního nastavení Google Analytics pro české prostředí, které Google standardně nepodporuje, provedeme kompletní konfiguraci tak, aby všechny vaše individuální KPI byly měřitelné a bylo možné kdykoliv v budoucnu provádět analýzy a vyhodnocování. Veškeré zásahy do zdrojových kódů Google Analytics provádí váš realizátor na základě konkrétních návodů.

Kontaktujte nás